Uitvoering

De champagnefles kan geopend worden, want jouw webshop gaat nu live en de eerste verkopen kunnen binnenkomen. Parallel aan de livegang word ook de marketingcampagne gelanceerd en starten we met de opleiding. Met de livegang van je webshop kan er direct worden ingespeeld op de eerste binnenkomende bestellingen. Deze aanpak vergemakkelijkt de overgang naar de laatste fase van je webshop en maximaliseert de kansen voor een succesvolle lancering en groei.

Tijd om actie te ondernemen

Startopleiding

Je krijgt een accountmanager toegewezen wat ook jouw directe aanspreekpunt wordt. De Startopleiding zal ongeveer twee weken duren en geeft inzicht in de toepassing van de NR1 Webshop-formule, met zowel theoretische als praktische aspecten.

Tijdens de training, zullen we je uitgebreid gaan trainen in het beheer van je webshop. We behandelen alle programma’s en met behulp van het handboek en de samenwerkende teams laten we je zien hoe de organisatie in elkaar steekt, zodat je goed voorbereid bent op een succesvolle toekomst.

Odoo ERP systeem

In de Verkenningsfase lag de focus op het voorbereiden van je Magento webshops en het toevoegen van producten. Nu staat het Odoo ERP-systeem centraal en gaan we over naar het praktische gedeelte. Zowel Magento als Odoo zijn standaard in onze organisatie.

Samen met je accountmanager ga je alle verschillende afdelingen verkennen, waar je de basis leert van orderafhandeling, inkoop, goederenontvangst en verzending. Omdat het ERP systeem heel groot is gaan we hier heel doelgericht mee starten. Hiermee creëren we de rust tijdens de opleiding, en leer je ook de mensen kennen waarmee je gaat samenwerken.

Handboek gebruiken

Voor een probleemloze werking van je webshop zijn dagelijks meer dan 200 taken nodig. Het is vrijwel onmogelijk om al deze stappen uit het hoofd te leren. Daarom werken wij met een handboek dat stap voor stap uitlegt wat moet worden gedaan en hoe het moet worden uitgevoerd. Het handboek zal centraal staan tijdens je opleiding.

Het handboek is een gedetailleerde schriftelijke werkinstructie die nauwkeurig uitlegt hoe specifieke handelingen moeten worden uitgevoerd. Door dagelijks alle werkzaamheden volgens het handboek uit te voeren, wordt de kans op fouten geminimaliseerd. Hetzelfde handboek wordt ook gebruikt door onze backoffice support. Door de uniforme toepassing bevordert een soepele samenwerking tussen NR1-ondernemers en de NR1-organisatie.

Trainingen

Als NR1-ondernemer wordt je niet alleen bij de start, maar continu voorzien van opleiding en training om jouw NR1 Webshop optimaal te beheren.

Jaarlijks nemen jij en andere NR1-ondernemers deel aan een Formuletraining, die uiteenlopende onderwerpen kan behandelen, zoals klantenservice of het omgaan met leveranciers. Deze gestructureerde aanpak waarborgt een voortdurende groei en succesvolle exploitatie van de NR1 Webshop, ondersteund door de gemeenschap en relevante trainingssessies.

Begeleidingsgesprekken

Bij ons staat communicatie centraal. Na de startopleiding werk je zelfstandig, maar we zijn altijd beschikbaar voor vragen. Onze werkwijze is zo opgezet dat we met enkele lijsten direct kunnen zien waar aandacht nodig is en waar we jouw hulp nog bij nodig hebben. Tijdens de maandelijkse gesprekken bespreken we deze punten. We hebben een overzicht van openstaande en niet afgehandelde zaken, waardoor er geen van de werkzaamheden vergeten worden.

Lees meer over onze onboarding

Verkenning

Voorbereidingen