Een klant met een goed (snel) afgehandelde vraag/klacht is een tevreden klant. Om een webshop optimaal te kunnen runnen, zijn er dagelijks meer dan 200 verschillende werkzaamheden. Met onze MAP diensten geven we jouw een richting hierin.
Een webshop runnen bestaat uit meer dan 200 verschillende activiteiten die dagelijks uitgevoerd moeten worden. Structuur is daarin het stelsel van afspraken gericht op de verdeling van die activiteiten.
Met onze MAP (Manual, Activities, Programs) hebben we 80% van al die dagelijkse werkzaamheden kunnen omschrijven in onze Manual. Hiermee creëer je structuur binnen jouw organisatie, kun je eenvoudig op en afschalen waar nodig is, en kun jij de
allerbeste klantenservice aanbieden.
Een klant met een goed (snel) afgehandelde vraag/klacht is meestal meer tevreden dan een klant zonder vraag/klacht. Onbereikbaar zijn voor vragen of klachten kan verstrekkende gevolgen hebben. Niet alleen stappen klanten misschien over naar de concurrent, maar belangrijker nog is dat hun vertrouwen in de ondernemer daalt en er daardoor imagoschade dreigt.
Een goede klantenservice staat hoog in het vaandel van NR1webshops, en verwacht dit ook van haar partners. Met MAP is het mogelijk om de beste klantenservice te bieden, door altijd een stapje voor te blijven.
Als partner ga jij intern een opleiding volgen waarin je alles leert om jouw eigen webshop te kunnen runnen. We leren jouw onze werkwijze. Hoe alle programma's werken, we laten je kennis maken met de verschikkende teams en partners. Maar gaan samen ook aan de slag met het plaatsen van producten. Niets slaan we over in de startopleiding