Marketingstrategie

Hoe goed een webshop er ook uitziet, om echt succesvol te zijn moet je ook actief reclame maken om nieuwe klanten te bereiken en het creëren van klantloyaliteit.

Door samen te werken met specialisten is het mogelijk om een sterke marketingstrategie te bouwen die afgestemd is op jouw markt. Door regelmatig de voortgang te controleren kun je het succes van je webshop waarborgen. Onze tips en adviezen richten zich niet alleen op het versterken van een online aanwezigheid, maar ook op het bevorderen van actieve reclame, zodat jouw webshop blijvend succesvol wordt.

Klanten naar je webshop krijgen

business people man handshake or shake hands - subject contact, field service, welcome or deal - Generative AI

Samenwerken met specialisten

Portrait businesswoman standing by whiteboard and giving presentation to colleagues during meeting in conference room  . explaining something to his colleagues. Project results.

Een marketingstrategie bouwen

Wat mogelijk werkt voor de ene webshop, werkt mogelijk niet goed voor die van jou. Daarom zal elke NR1-ondernemer zijn eigen marketingstrategie ontwikkelen. Dit doen we door alle beschikbare marketingtools te bekijken en ze in de juiste volgorde toe te gaan passen. Jaarlijks begroot je in jouw ondernemingsplan hoeveel je aan promotie wilt uitgeven en waaraan. De NR1-organisatie zal je hierbij adviseren.

Voordelen van de NR1 Marketing strategie

Handsome man with beard over white brick wall shouting through a megaphone

Individuele promotie

Investor trader analyzing financial trading crypto stock market. Man using mobile phone and laptop checking and doing investing analysis, working with charts and market reports

Controleer je voortgang

Elke strategie voor E-commerce is gebaat bij een goed controlesysteem. Elke keer dat je iets nieuws probeert, moet je je gegevens en resultaten controleren om te zien of je krijgt wat je verwacht. Laat me het voor de hand liggende zeggen: als een bepaalde strategie niet werkt, moet je er opnieuw over nadenken.

Hoe vaak moet je controleren? Dagelijks is goed, maar sommige strategieën hebben enige tijd nodig om vast te houden, dus een wekelijkse of maandelijkse controle kan nauwkeurigere resultaten opleveren. Het advies is dan ook om periodiek een meeting in te plannen met de aangesloten marketeers.

Lees meer over onze marketing oplossingen

Gratis marketing

Betaalde marketing